Wednesday, 9 July 2008

L

Tonight, my sis' fiancé-to-be is taking my parents out for dinner to discuss about their engagement.

WOW!

She's just 21...

But Papa tak kisah. Mama pun memang sedia faham dengan adik aku yang seorang tu.

Bakal tunangnya, Khairul datang & siap tolong adik aku memasak lagi!

Harus hujung tahun ni juga diorang nikah...

Matt cakap: dah ada jodoh tu ok la

Hmm...

Dan sejak semalam aku asyik teringat L. Perempuan yang aku jumpa hanya dua kali dalam bas U72.

Dah hampir setahun...I've never seen her again.

Tapi aku masih teringatkan dia.

L...

I think I love her. Walau aku tak tahu pun nama sebenar dia...

Kalaulah aku tak pengecut sangat dulu!

Tapi kalau betul jodoh aku dengan dia...hmm...

1 comment:

susaki said...

hmmm....ada jodoh jumpa lagi kan?????