Giteww...

11 comments:

Pingu Toha said...

dah dtg balik pnyakit aku ni...

Naz said...

gitewww...

nzard said...

no comment *rolling my eyes*
btw, suruh la publisher hg jual ur book kt popular sama. payah la nk cari kt mph je. mph bkn byk sgt kt belah utara ni pn......

nzard said...

random comment- if u'r thinking of changing ur blog's look, u might one to check out:http://www.blogskins.com/
time aku guna blogspot dlu aku slalu amik layout dr situ le...

Pingu Toha said...

haha!

Naz said...

eh, aku ada je jumpa L.U.V.E kat Popular (Sunway Pyramid)... tapi aku tak beli sebab ada satu je buku tu kat rak. Tanya kat orang yg keje situ, dia kata cuma tinggal buku tu satu je.. (larisnya buku Halim ni... kataku di dalam hati). Masalahnya buku tu dah sedikit lunyai (ish3x, ramainya orng yang datang ke kedai ni yang baca buku Halim ni...kataku di dalam hati lagi), jadi aku pun x beli lar... nanti kalau jumpa yg masih dalam keadaan baik, aku pasti akan beli buku tu!!

stanum_saliva said...

eh...siapa halim?pingu toha ke?

childlike84 said...

halimmmmmmm!! apasal la rambut ala2x saloma plak ni..ni reinkarnasi taun bila ni? wow. L.U.V.E habes bak pisang goreng? congrats!!! ni yg aku rs nak naynayi lagu L..is for love..O..alalala....*gedddik mcm kabaret nyanyi dgn bulu tengkuk gatai tuh ehehe*

Pingu Toha said...

naz! rill! korg ni kasi pecah lobang,dowh!

mizmia said...

bole tgk kt web
www.karnadya.com.my
klik kt novel baru..
em kt mph ada jual..
tp xsure sume mph ada ke x..
tanx 4 asking:)

p/s: nk email bole?

Nazurah Aishah said...

gambo joyah mana ko culik ni pingu?