Wednesday, 17 December 2008

AZAM 09 part 1



Aku tengah sibuk dengan kerja, kena outstation sampai awal Januari. So susah sikit nak dapat masa untuk update blog.

(Selalunya kalau tak sibuk pun aku tak update juga, kan?)

Memandangkan tahun 2009 is just around the corner, aku tengah plan azam-azam yang insyaALLAH aku akan berusaha untuk capai sebelum sampai 2010 pula.

(Imbas kembali) Dalam tahun 2008, aku berazam nak jadi penulis. ALHAMDULILLAH, melalui L.U.V.E., azam aku tu tercapai!

Er, rasanya itu aja la azam aku untuk 2008 kot? Ish ish ish...

Tapi takpe... 2009 masih ada untuk aku dan insyaALLAH, panjang umur akan terlunas azam-azam aku (masih di peringkat pertimbangan) seperti yang berikut:

1. siapkan 1 4 3 and get it published!

2. serialized Kiki No.5

3. siapkan B

4. get my driver's license

5. act in a play

6. recite a poem in front of an audience

7. date some(more than)one... HUH?

8. gain more weight... at least until I'm 65KG.

9. ...

...

- TO BE CONTINUED -

p/s: this is seriously not azam-azam, more like a list-to-do kot? So image ni lebih sesuai...

3 comments:

Am said...

Weh, senang ke nak tambah berat weh?
Aku duk maintain camtu gak la. Sigh

Pingu Toha said...

Diorg kata kna masuk gym la... Ada kata kna makan pisang, kentang n apentah...

aku nk dptkn BMI unggul..hehe!

alia said...

:D new year resolutions eh...

gambate!!!

it's good 2 b motivated & geared up for the new year.