Setahun selepas L.U.V.E




8 September dulu dah genap L.U.V.E setahun di pasaran. Alhamdulillah, Kaksu & Kakyah cakap L.U.V.E dah masuk cetakan kedua. Kiranya, terjual juga L.U.V.E. Alhamdulillah.

Apa agaknya perasaan ku?

Ku teruja!

Ada orang sudi baca L.U.V.E. Ada orang sudi beli L.U.V.E. Ada orang sudi kasi review untuk L.U.V.E. Ada yang sokong. Ada yang buat dono aja. Tipulah kalau ku cakap ku tak kisah. Tapi yang penting, ku tahu apa yang ku tulis tu, itulah seadanya ku.

Ku seorang realist.

Apa yang ku tulis adalah apa yang ku lihat, dengar, rasa, cakap, buat sehari-hari. Semuanya cerita tentang orang betul yang ada di sekeliling ku. Ku pun masih belajar tentang hidup. Umur pun baru 19, kan?

Kalau orang nak kata ku tersasar ke, tak matang ke, dua bintang ke... tak apa. Yang penting, ku ambil kata-kata tu buat pengeras semangat dan peringatan yang banyak lagi perlu ku belajar dan kenali.

Kalau orang nak kata ku bagus, unik, lima bintang pun... tak apa. Ku ambil semua tu sebagai azimat untuk terus berusaha. Ku mungkin tak dapat jadi yang terbaik, tapi ku akan cuba lakukan dengan lebih baik.

Ku orang biasa.

Ku tulis pun benda-benda biasa aja.

Anyways, ku akan terus menulis. I don't care whot people say about me so long as it isn't true.

Dan setahun selepas L.U.V.E., tunggulah 1 4 3. InsyaALLAH.

Comments

Am said…
Ish, I havent yet read ur book.
Takpe, balik Malaysia nih aku cari.
Zeah said…
U should read that book lutfi... mungkin ada kau terasa macam diri ko... hahah...

Masa aku baca... aku terasa aku yg berperanan.... terasa macam baca diary sendiri... pelik, seram tapi nyata...

And as for u Pingu.... cant wait for your next book...
Pingu Toha said…
thanx zeah!

am, buku ku dh masuk cetakan kedua. cari la... haha!
peace_bbj88 said…
setahun da ek???
...buku nie ADIK AKU BELI 15 SEPT 09 utk adiah ari jadi akak aku...tpi aku wat dek jek, koz akak aku pas bace die kate cite ni xsedap...memg r xsedap koz xley mkn...huhuhuhuu..so aku xbace r....n then....baru2 nie 10.10.09 aku tengok Utube alan lagu i'm yours versi mlayu tuh..aku tgk ader la L.U.V.E ni....aku blik uma..bukak r gak buku nie...tekun sehari aku abih bace dlm 3 jam mlm tu gak aku abihkan....so...komen kat cni...L.U.V.E ni best jln citer die...tpi srabut sket jek ayat die...aku paham ayat citer nieh....n ley la wat bhn bacaan...hope dpt kua bku lain nnti...tpi nk tanya....koz terbace yg last tuh...LANA nie ader ker???cian kt V...n myB bukn jodoh UTH ngn E....ape2 pon moge UTH bahgie......