Haiwan Kegemaran Saya

 [Amaran: Ini adalah entry parody. Read at your own risk]

Haiwan kegemaran saya ialah kucin. Kucin ini boleh didapati di mana2 saja di dunia yang fana ini.Bulunya berbulu. Ada juga jenis2 yang tak berbulu saperti contoh spesis sphynx. Muka kucin bermacam2. Kebanyakannya berbentuk saperti kucin.Saya mahu benar memicit-micit perut kucin-kucin ini sambil mengusap-usap ianya. Harap-harap kucin ini tidak akan bermanja balas saperti lembu highland cow dalam blog Lutfi Amri kerana saya takut digeget dan dicakar. 
Badan kucin ini juga tembam dan montel. Tapi saya tidak boleh makan kucin ini kerana dagingnya exotic. Saya hanya mahu jadikan sebagai haiwan peliharaan supaya boleh menenangkan jiwa saya memandang kucin-kucin ini bila saya stress dari kehidupan duniawi ini. 
Kalaulah saya ada banyak duit dan kejiranan saya membenarkan saya membela kucin, saya akan. Saya akan pastikan setiap pagi sebelum saya pergi ke kerja, saya akan memeluk lembu kucin ini terlebih dahulu supaya diberikan kasih sayang sepenuhnya, terutamanya kerana saya ini jauh dari keluarga tersayang.
*tinguk lah dalam HD!!*

Comments

Annisa said…
Pingu Toha, kenapa ayat akhir nak peluk lembu? copy paste ye?? :)
Pingu Toha said…
eh. manede lembu. kucin lah. try baca semula.
akasyah said…
hahaha meow meow :3
Naz said…
nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan nyan.........